Niniejszy Regulamin został przygotowany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 roku, poz. 1422 ze zm.) („u.ś.u.d.e.”). Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią przed zawarciem Umowy.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SZKOLENIOWYCH
I. Postanowienia ogólne.
- Regulamin określa warunki świadczenia usług szkoleniowych przez firmę Face-Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, zarejestrowana, pod numerem KRS 0000676274, NIP: 5223091060, REGON 367200418, z adresem: ul. Łuczek 4, 02-434 Warszawa oraz postępowanie reklamacyjne. Regulamin określa także warunki zawierania umów o świadczenie usług szkoleniowych.
- Każdy Klient zamawiając usługę szkoleniową przez przesłanie zgłoszenia potwierdza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin.
II. Podstawowe definicje.
- Organizator - Face-Clinic Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, zarejestrowana, pod numerem KRS 0000676274, NIP: 5223091060, REGON 367200418, z adresem: ul. Łuczek 4, 02-434 Warszawa.
- Regulamin - oznacza niniejszy dokument.
- Klient- osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zawierająca umowę z Organizatorem, w tym także Konsument (dalej zwany również Uczestnikiem).
- Konsument- Klient będący osobą fizyczną, zawierający umowę z Organizatorem w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 roku, poz. 121 ze zm., „k.c.”)).
- Zgłoszenie – oświadczenie woli Klienta o zawarciu umowy z Organizatorem o przeprowadzenie szkolenia składane przez formularz zgłoszeniowy on-line umieszczonym na stronie edu.face-clinic.pl, e-mailem: kursy@face-clinic.pl lub bezpośrednio w siedzibie organizatora na piśmie ( dalej zwane również Zamówieniem).
- Szkolenie – usługa szkoleniowa prowadzona w formie wykładu (stacjonarnego lub w wersji online) lub zajęć praktycznych lub w obu tych formach jednocześnie.
- Formularz zgłoszeniowy – dokument wypełniony na stronie internetowej Organizatora lub wypełniony wg wzoru przekazanego przez Organizatora, który Klient przesyła na adres e-mail w celu zgłoszenia udziału w szkoleniu.
- Potwierdzenie udziału – dokument, który przesyłany jest drogą elektroniczną do osoby/firmy zgłaszającej pracownika/pracowników na szkolenie.
- Oferta – dokument, w którym Organizator zaproponował zakres i warunki usług, jakie może świadczyć dla Klienta.
III. Zobowiązania Klienta.
- Klient zobowiązany jest przestrzegać ogólnych warunków świadczenia usług przez organizatora, zawartych w niniejszym Regulaminie oraz przestrzegać ogólnych zasad i norm współżycia społecznego.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za szkolenie przed planowanym szkoleniem zgodnie z wybraną opcją płatności.
- Klient korzystający z serwisu ma zakaz:
- dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie, treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, treści nawołujące do nienawiści na tle rasowym, etnicznym lub religijnym, treści naruszające ogólnie przyjęte normy społeczne.
- podejmowania jakichkolwiek działań, które powodowałyby jakiekolwiek zakłócenia pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Organizatora lub innych podmiotów, które biorą bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie, powodują obchodzenie zabezpieczeń, instalowanie złośliwego oprogramowania, zamieszczanie treści w miejscach do tego nieprzeznaczonych.
IV. Zobowiązania Organizatora
- Organizator zobowiązuje się przeprowadzić na rzecz Klienta szkolenie w zakresie określonym w ofercie zamieszczonej na stronie Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do nanoszenia zmian w harmonogramie.
- Organizator uprawniony jest do odwołania szkolenia w przypadku zgłoszenia się zbyt małej liczby uczestników na dane szkolenie oraz w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które firma nie miała wpływu.
V. Warunki zgłoszenie udziału w Szkoleniu.
- Zgłoszenie należy dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Organizatora, e-mailem: kursy@face-clinic.pl lub bezpośrednio w siedzibie Organizatora na piśmie.
- W Zgłoszeniu Klient:
a) dokonuje wyboru Szkolenia;
b) wypełnia formularz zapisu;
c) wskazuje dane, na jakie ma być wystawiona faktura;
d) dokonuje wyboru sposobu płatności. - Na podstawie otrzymanego zgłoszenia wystawione zostaje potwierdzenie udziału w szkoleniu i odesłane na kontakt wskazany w formularzu zgłoszeniowym w ciągu 24h.
- Zamówienia poprzez stronę internetową lub e-mailem można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, zamówienia bezpośrednio w siedzibie organizatora można składać w godzinach pracy Organizatora.
- Umowa zostaje zawarta w momencie dokonania Zgłoszenia przez Klienta.
VI. Warunki płatności.
- Jeżeli nie podano inaczej ceny szkoleń podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Cena podana przy każdym Szkoleniu na stronie internetowej Organizatora jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen Szkoleń znajdujących się w jego ofercie, wprowadzania nowych Usług do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmian.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Szkolenia:
a) przelew elektroniczny, przelew bankowy lub karta kredytowa;
b) płatność gotówką w siedzibie Organizatora. - Organizator nie gwarantuje stałego udostępniania wszystkich możliwych form płatności.
- Podstawą udziału Uczestnika w szkoleniu jest uregulowanie płatności przed rozpoczęciem szkolenia.
- Wszelkie koszty związane z dojazdem ponosi Klient.
VII. Warunki organizacji szkolenia.
- Szkolenia realizowane są wg programu i na warunkach umieszczonych na stronie internetowej Organizatora lub przesłanym na adres mailowy Klienta lub przekazanym Klientowi w siedzibie Organizatora.
- Po szkoleniu każdy Uczestnik na jego żądanie otrzyma potwierdzenie udziału w szkoleniu.
- Do obowiązków Organizatora należy zapewnienie wykwalifikowanych specjalistów do przeprowadzenia szkolenia.
- Organizacja godzinowa szkolenia zawarta jest w harmonogramie szkolenia.
- Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje wyłącznie Konsumentowi.
- Konsument może odstąpić od Umowy w terminie 14 (czternastu) dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Organizator zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Konsument żądający rozpoczęcia Szkolenia na podstawie Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy jest zobowiązany do:
a) złożenia organizatorowi wyraźnego oświadczenia zawierającego takie żądanie;
b) w przypadku odstąpienia od Umowy- zapłaty Organizatorowi kwoty proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Konsument poinformował Organizatora o odstąpieniu od Umowy.
- Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Usług szkolenia, które Organizator wykonała w pełni za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Organizatora utraci prawo odstąpienia od Umowy.
VIII. Prawa autorskie.
- Wszystkie materiały edukacyjne powstałe na użytek i w trakcie szkolenia chronione są prawem autorskim.
- Wszelkie materiały powstałe w trakcie prowadzenia szkolenia i upublicznione przez Organizatora można przechowywać oraz drukować wyłącznie na użytek prywatny i w celach niekomercyjnych z zachowaniem informacji o źródle pochodzenia materiałów. Organizator nie zezwala na jakiekolwiek upowszechnianie, wprowadzanie zmian, przesyłanie, drukowanie, powielanie, publiczne odtwarzanie materiałów powstałych w trakcie prowadzenia szkolenia.
- Wykorzystanie materiałów powstałych w trakcie i na użytek szkolenia do celów komercyjnych lub innych niż użytek prywatny wymaga każdorazowo pisemnej zgody Dysponenta Praw Autorskich.
IX. Odpowiedzialność.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie informacji zaczerpniętych ze strony www, z materiałów szkoleniowych oraz z samego szkolenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy, usterki, nieścisłości oraz nieprawidłowości będące na stronie www oraz za ewentualne wszystkie szkody związane z ewentualnym zainfekowaniem strony www szkodliwym oprogramowaniem.
- Organizator zastrzega sobie prawo do jednostronnego dokonywania zmian i modyfikacji Regulaminu.
X. Zasady składania reklamacji.
1. Klient ma prawo zgłosić reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi szkoleniowej.
2. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście do siedziby Organizatora
3. Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
4. Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
a. dane kontaktowe do Klienta/podmiotu zgłaszającego reklamację,
b. nazwę i datę szkolenia (imię i nazwisko osoby przeprowadzającej szkolenie), wobec którego zgłasza się zastrzeżenie,
c. opis zgłoszonego problemu,
d. uzasadnienie reklamacji.
5. Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Organizatora informacji o powstałej nieprawidłowości, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
6. Organizator ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
7. W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji, Klientowi przysługuje częściowy lub całkowity zwrot kosztów szkolenia albo możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
XI. Warunki Techniczne
Korzystanie z Serwisu i usług świadczonych drogą elektroniczną przez Organizatora w ramach Serwisu wymaga spełnienia przez Klienta następujących wymagań technicznych:
a. włączenia w przeglądarce internetowej możliwości zapisu obsługi Javascript,
b. dostępu do urządzenia typu komputer, laptop, telefon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową
XII. Postanowienia końcowe.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie edu.face-clinic.pl i zostaje wprowadzony na czas nieoznaczony.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na urządzeniu używanym przez Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w Umowie i w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Ewentualne spory powstałe między Organizatorem a Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 17 listopada 1964 roku Kodeks postepowania cywilnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 roku, poz. 101 ze zm.).
- Ewentualne spory powstałe między Organizatorem a Klientem niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Organizatora.